Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.11.2009 08:48 - Ахмед Башев: Алексей Петров ме притискаше да стана агент на ДАНС
Автор: mavericos Категория: Политика   
Прочетен: 751 Коментари: 0 Гласове:
0



Ахмед Башев: Алексей Петров ме притискаше да стана агент на ДАНС Кметът на Гърмен обясни, че това е станало на 16 март image


"Лично Алексей Петров ме притискаше да стана агент на ДАНС.

Това се случи на 16 март, когато бях задържан за повече от шест часа в централата на агенцията, но не исках да го обявявам в медиите до този момент", заяви пред Дарик радио кметът на Гърмен Ахмед Башев.

"Алексей Петров заплашително ми внушаваше, че ако сътруднича на ДАНС, ще имам пълен комфорт занапред и ще бъдат потулени всички сигнали срещу мен и мои приятели за насаждане на радикален ислямизъм в Западните Родопи, но пропусна да уточни от кого са тези гнусни лъжи спрямо мен", коментира Ахмед Башев.

"Аз категорично заявих на Алексей Петров, че не се притеснявам и няма да стана агент, но той заплашително ми отговори, че папките с материали от всякакво естество срещу мен щели да набъбнат и ДАНС щяла да ме скъсва от проверки", разказа още кметът на Гърмен.

"Бях приет и изслушан лично от председателя на парламентарната комисия Иван Костов преди два дни, пред когото преди това бях депозирал писмена жалба.

Становището на членовете в комисията е, че задържането ми по разпореждане на ДАНС е било напълно незаконно, а инспекторите, извършили това задържане, трябвало да бъдат незабавно уволнени", коментира Башев.

Ахмед Башев бе принудително изведен по пижама от дома си в село Огняново на 16 март тази година от инспектори на Държавна агенция "Национална сигурност".








Тагове:   ДАНС,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: mavericos
Категория: Новини
Прочетен: 5602988
Постинги: 2353
Коментари: 2437
Гласове: 2147
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930