Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.12.2009 13:03 - Божков: Какъв е Дянков?
Автор: mavericos Категория: Новини   
Прочетен: 912 Коментари: 0 Гласове:
0



Божков: Какъв е Дянков?   image„Борисов го поддържа обикновения човек. Но това ще бъде, докато хората огладнеят и им стане студено. Тогава любовта преминава в другата крайност. Разделителната линия е много тънка. Тези, които днес викат „осанна и разпни го", утре ще отидат в Министерски съвет да хвърлят камъни. Колко време хората могат да бъдат държани със заблуди? От къде ще бъдат нахранени?", казва бизнесменът Васил Божков, който се смята за един от най-богатите в България, цитиран от БГНЕС.

„Ние си създаваме политиците, те създават средата и се възпроизвеждат. Просто българинът иска това. Може би е крайно време да гласува за по-различни хора - такива, които знаят, не мислят само за себе си, които не повтарят непрекъснато „аз". Такива, които са надскочили личните си нужди и са готови да направят нещо за обществото. Кажете ми кой политик е надскочил личните си нужди", казва още Божков пред седмичника „Галерия".

Според него в момента е дошъл един човек, неуправлявал нищо, в Америка да се изявява тук като министър. „Че аз такива служители не съм ги приемал през живота си - на толкова ниско ниво. Какво кадърно е показал? Има ли бюджет? Няма. И каква отговорност носи той? Ще си отиде, както е дошъл - човек с кредити, дошъл тук да управлява. Как плаща ипотеката си там? От министерската си заплата ли или от нещо друго? Време е НАП да го разследва, казва още Божков.

На въпрос дали е разочарован от отношението на управляващите към крупните бизнесмени и по-конкретно към него Васил Божков отговаря: „Ако не им влезеш в схемата, не можеш да се разбереш. И на мен ми става все по-трудно през последните 20 години да оцелявам. Може би е по-добре да си разпродам целия бизнес и да се занимавам с по-приятни неща...

Тогава ще мога спокойно да критикувам всички. Сега, ако кажа нещо утре може да ми увеличат с още 5% данъка. Просто Борисов отива в парламента и се гласува - какъв е проблемът? Както казах, институциите са обезличени.

„И защото хората разчитат, че ще им се случи нещо добро, когато всичко е на техен гръб. Това, на което днес ръкопляскат, ще се обърне срещу тях. Те ще понесат тежестите на кризата. На мен каквото и да ми се случи, сигурно може да живея още 100 - 200 години без да се лишавам от нищо, стига да изкарам толкова".



Тагове:   Какъв,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: mavericos
Категория: Новини
Прочетен: 5584429
Постинги: 2353
Коментари: 2437
Гласове: 2147
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031