Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.12.2009 20:31 - Дянков: Аз съм по-добър финансист, отколкото Васил Божков е богаташ
Автор: mavericos Категория: Новини   
Прочетен: 939 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 03.12.2009 20:31


Аз съм по-добър финансист, отколкото Васил Божков е богаташ image

"Виждат се светлини в тунела за бюджета, и то не само аварийни светлини. Антикризисната ни програма вече работи, работят и антикризисните ни мерки". Това каза в предаването на БТВ „Тази сутрин" финансовият министър Симеон Дянков. Според него по време на приемане на бюджета на второ четене опозицията е била безпомощна и жалка и е можела само да мърмори.

"Преминаването на бюджета на второ четене е успех в борбата с преборването на кризата. Свързването между НАП и митниците вече е факт", допълни още министър Дянков.

"Бойко Борисов ме е посъветвал никога да не се срещам с бизнесмени. Не знаех кой е най-богатият българин. Щом големите богаташи като Васил Божков започват да се оплакват от правителството, това значи че ние работим добре. След 20 години извън България не познавам този тип играчи в областта на хазарта. Аз съм, според международните класации, най-добрият финансист в Източна Европа. Аз съм по-добър финансист, отколкото той е богаташ", допълни Симеон Дянков. По думите му, в момента няма много пари, но където има, ще бъдат давани навсякъде.

"Имаме още няколко - да кажем 4 трудни месеца, антикризисната ни програма явно работи. Износът почна да се увеличава за тези месец-два, общо взето нещата почнаха да се подобряват. Малко да сме още търпеливи - до ранната пролет. От там нататък - добре. Това означава, че ще има повече пари в хазната - ще има повече пари в хазната - ще отидат повече пари за социални нужди", заяви финансовият министър.

"Безработицата няма веднага да падне", подчерта Дянков.

"Парите от повишения налог върху хазарта ще отидат направо за здравни нужди. Около 70 милиона от този данък ще отиде в здравеопазването. 60 млн. за лечение и 10 милиона за закупуване на уреди за хемодиализа", посочи финансистът.





Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: mavericos
Категория: Новини
Прочетен: 5602408
Постинги: 2353
Коментари: 2437
Гласове: 2147
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930